Què fem

Promoció i dinamització
Promoció i dinamització de fires, negocis, etc., des de plans de dinamització fins a l’elaboració d’informes de recerca i diagnosi d’un territori. Amb propostes concretes que abordem des de la proximitat, el coneixement del territori i el rigor.
- Elaboració de plans de dinamització comercial i social: diagnòstic, mesures, accions, calendarització.
- Treball de camp i implementació de mesures i accions dels plans de dinamització.
- Propostes per incentivar el desenvolupament comercial del barri cercant fórmules de consum.
- Propostes de dinamització per a ocupació de locals buits als barris.
- Anàlisi de projectes de dinamització comunitària (anàlisi del territori, teixit associatiu i d’equipaments, identificació d’objectius).
- Anàlisi de consumidors, dinamització, despeses i impacte de fires i mercats eventuals.
- Assistència a les Associacions per identificar captacions de fons públics, privats i patrocinis.
- Identificació dels punts susceptibles de millora (perfils d'activitat, de client, d'entorn i de producte).
- Identificar la dinàmica socioeconòmica, l’estructura sociodemogràfica, infraestructures, equipaments, sistemes de comunicació, mercat de treball i relacions amb altres municipis o territoris.

Foment de la cooperació i associacionisme
Projectes concrets de foment de la cooperació entre associacions, entre entitats i l’Administració, etc., des de la cerca de processos participatius fins a la coordinació de les àrees de promoció econòmica i serveis socials.
Aquest àmbit està plantejat des del convenciment que aquesta és una de les millors vies per al desenvolupament i el progrés social i comercial dels territoris.
El quart sector entès com a formes d’economia basades en els principis públics, l’eficiència privada i el factor de valors i voluntari del món associatiu, entenem que és valuós per vigoritzar barris i territoris.
- Potenciació de l’associacionisme: dinamització i activitats, motivació del comerç, cerca d’associats, propostes de millora, desenvolupament de propostes de valor.
- Potenciació de l’associacionisme: dinamització i activitats, motivació del comerç, cerca d’associats, propostes de millora, desenvolupament de propostes de valor.
- Foment de col·laboració i cooperació d’entitats socials i comunitàries.
- Foment de la participació activa del comerç i de la cooperació público-privada.
- Coordinació de les àrees de promoció econòmica i serveis socials. Foment de sinergies, aprofitament de recursos, impuls de xarxes de comunicació.
- Estudi d’actuacions que generin sinergies entre equipaments socioculturals i comerços.
- Assistència per a la gestió administrativa i financera a les Associacions; coordinació d’activitats de comunicació i logístiques.

Serveis complementaris
Conscients de l’ampli ventall de necessitats que tenen entitats i administracions, oferim múltiples serveis complementaris en l’àmbit de la dinamització social i comercial, des de la promoció dels programes educatius fins a accions diverses formatives.
- Maximitzar el rendiment i els resultats dels programes educatius d’institucions públiques adreçats a centres escolars.
- Explicar als equips directius de les escoles, els programes educatius d'organismes públics (mercats municipals, mitjans de transport públic, etc.) per optimitzar el valor social afegit de les administracions públiques.
- Tallers per la dinamització del comerç detallista i del coaching per al comerç.
- Elaboració (redacció de continguts i maquetació, impressió i distribució) de publicacions periòdiques i altres materials informatius per a eixos comercials, administracions, etc.
- Catalogació d’establiments i dels serveis associats al comerç, així com del context comercial i les característiques dels punts de venda.
- Elaboració de censos de comerços per a eixos comercials, zones o barris.
- Enquestes i qüestionaris qualitatius.
- Propostes de millora de l’amabilitat de l’espai urbà envers el comerç.